În conformitate cu legea privind vânzarea electronică, vânzătorul este obligat să dea o chitanță clientului. De asemenea, vânzătorul trebuie să înregistreze on-line veniturile încasate la autoritatea fiscală competentă, în cazul unor probleme tehnice în termen de 48 de ore, cel târziu.
Lista electronică de vânzări se aplică metodelor de plată on-line, cum ar fi. Card de credit, Paypal, PayU și alte sisteme similare, care permit plăți on-line, precum și plăților în numerar care au avut loc în magazinele companiei (sau punctele de preluare).
Ea nu se aplică în cazul transferurilor bancare, plăţilor ramburs efectuate la livrare câtre curier,sau la plata efectuată în locaţii externe cum ar fi de exemplu, puncte de colectare, de comandă prin poștă, punct pickup etc. Ea nu se aplică nici în cazurile în care produsul este preluat din depozit (Praga 9) și este plătit pe loc, deoarece acesta este, de asemenea, o preluare externă.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi-ne:
Persoană contact: Vítezslav Dužík,
info@digiexpert.ro